March 17, 2013

sun-day


Assalamualaikum.
Recently I didn't blog about any activities that i've been doing instead works related. To be honest, most time I did wrote about something else, but it stop halfway

Eh, tercakap orang putis pulak -..-
Okay, back to malay language. haha. 

Phew, hari ni hari ahad, dan besok isnin. kenapa jumaat sabtu ahad terlalu cepat melarikan diri, sedangkan isnin nak ke jumaat terlalu lambat. aa, tak adil, aku rasa tak cukup rehat je minggu nie. semalam the whole day aku kat kolej, ah dari pagi sampai ke petang weh, penat sangat. btw, taaruf yang sangat nice and awesome.

Bila bangun tadi, terus terfikir hari nie ahad dan esok isnin. rasa macam tak nak bukak mata je. tapi memikirkan ada assignment yang tak siap lagi, dan kena buat revision sikit before start praktikal besok. ergh, terpaksa bangun. anyway, this two weeks, aku ada praktikal, dan bukan praktikal macam biasa, ada assessment pulak tuh, itu sangat takut. aku akan di "assess" kan how to manage the ward as a SN. waa, as a SN tuh, tak tipu, sangat sangat takut. bayangkan, aku kena jadi SN, kena cek troli kecemasan, cek dangerous drug, passing report, ahh macam macam lagi. bukan senang semua tuh weh. serius cuak sangat nie. jap jap lagi terpaksa lah menelaah buku. 

Semoga aku lulus assessment between this two week dengan happy-nya ! jangan lupa doakan aku. sayang korang lah. muah.

Self-capture *selca*

Yesterday. Them.

babai korang. I love U for the seek of Allah :)


No comments: