February 27, 2013

my situation now

Assalamualaikum. Morning peeps !

#From google

Gambaq tuh sebijik menunjukkan situation aku yang sekarang. Ya Allah, semester akhir nie memang lah seronok, terutama bila orang tanya " semester berapa sekarang", dengan bangganya aku jawab " semester akhir dah". *evil laugh*. orang pun semua pakat duk kata " ee, jelesnya ngan hang". hoi hangpa sekalian, mai nak bagitaw, jangan jeles sangat lah weh, itu semua poyo je. bila hangpa dah semester akhir nanti, hangpa taw lah macam mana "seronok" yang aku maksudkan nie. 

okay, memang aku tak nafikan, seronok sangat sangat duduk kat semester akhir nie, yela, rasa macam tak percaya je, tup tup duk belajaq selama hari nie, tetiba semester akhir, memang tak sabaq baqq hang. teruja tuh toksah cakap lah. duk mikir dah nak kerja, 25 haribulan je payday, bapak awesome gila kan. tapi dalam nak mengharungi enam bulan yang terakhir nie, menangis air mata darah weh. memang tengok muka sekoq sekoq maintain, stay cun takdak kerut kerut huduh kat muka, tapi hangpa tak taw kat dalam. eh tapi jangan ingat dorang mengamalkan collagen bagai pulak bila takdak langsung kerut kat muka. haha. 

aku sendiri pon, memang banyak assignment beratuq kat tepi nie ha, dengan exam lagi tapi rileks ja. siap boleh lepak lepak lagi dengan kawan kawan, pegi window shopping, pusing pusing Taman Tasik Titiwangsa, selca dengan kawan bagai nak gila, tengok movie, paling latest aku tengok movie nie, apa tah tajuk dia "DIE HARD" eh? boleh tahan lah movie dia. hihi. tak semestinya kalau hang banyak sangat assignment, banyak sangat homework, hang kena duduk diam diam kat rumah, hoi itu nak gila namanya. sekali sekala keluar lah hang-ing dengan kawan kawan. best apa. sekurang kurangnya boleh kurangkan stress. gelak gelak, bapak best ! tapi orang kaki jalan macam aku, jangan cakap banyak lah kan. haha.

semalam aku baru je pergi Midvalley dengan kawan kawan aku itu pun after exam lah, saja nak window shopping, release stress. hihi. and hari nie, duduk rumah je sebab nya nak siap assignment, bukan nak siapkan, tapi nak start buat lah sikit sikit kan. tade lah kosong je, nanti dah dekat due date baru gelabah ayam. haha. lega sikit beban atas kepala bila dah lepas exam. Alhamdulillah :)



okbai, nak siapkan assignment. muah.
lebiu, misi Wani :)


No comments: