October 8, 2012

☺ Unplanning weekend ☺

Assalamulaikum peeps!

Monday? no class for today. yeehaw ! act, no class for this week, because I've got final exam for next week.  and osce on this thursday ☹. not prepared at all for this coming osce. yes, I'm too lazy. noted.

--------------------------------------------------------------------
Kembali ke bahasa ibunda.

sepatutnya semalam dengan sabtu aku kena duduk rumah diam-diam ngadap buku, tenung buku sampai tebus ke meja. haha. tapi, memang tak lah. tuh bukan jenis aku. panas bontot aku JAH duduk kat meja study je. rase macam nerd gilaa. itu cerita pagi sabtu punya. dari pagi sampai ke petang, Alhamdulillah study jugak aku. weee. 

then tetibe petang sabtu tuh, housemate aku ajak pekena ABC kat Shah Alam, jenuh aku pekak kan telinga, cisss rupa-rupanya tak tahan godaan. dah lah aku memang ngidamkan ABC, dah ade orang ajak, tak kan nak tolak kan. haha. mari !

Terbaik JAH ! sedap gilaa ABC nie.
Pegaga ABC Special, Seksyen 2, Shah Alam.


I-city pulaks, dah alang-alang ke S.Alam kan.
Meet my bestie, thanks syifa for coming ☺




tamat stori untuk hari sabtu. sekian.

-------------------------------------------------------------------------------
AHAD. 

pagi ahad aku tade pape, sebab aku bangun serius lambat. tak pernah aku bangun lambat sampai macam tuh sekali. tah saka ape yang merasuk aku agaknya, celik mate tengok jam dah tengahari. ngucap panjang aku. hish. failed ! haha.

then petang tuh, aku sepatutnya nak pergi talk Dr.Zakir Naik dengan housemates aku. then tetibe semua nak cancel, tak nak pergi pulaks. agak hangin jugak lah. #tak nak stori lelebih. lastly, Ayu datang ambik aku, bawak gi jengjalan tanpa arah tujuan. memang tak plan langsung.

☑ IKEA
saje tengok-tengok perabot. berangan kejap nak dining hall cenggini cenggitu. nak dapur kaler hitam putih lah. macam-macam aku berangan. nak hias bilik anak macam nie macam tuh. haish. haha. paling penting, "curry-puff". yeehaww !

☐ Midvalley

☐ Bangsar Village

☑ The Curve
saje masuk, cuci mata. jalan-jalan kejap je. hehe. 

☑ Paradigm Mall
saje nak masuk mall baru. tengok wayang sebab ayu dapat tiket free, aku je yang kena bayar. "How I Spend My Summer Vacation". movie Mexico u'olls I tengok. haha. tah hape-hape je. tapi not bad lah. NICE ☺

Nge-date berdua je.


Dengan baby itew. hikhik.


Women in black. haha.


Thanks bestie for the awesome & unplanning weekend ☺
KBAI. nak study. wish me luck for final exam.







No comments: