October 1, 2012

Sepang Gold Coast

Assalamualaikum people.

ehem, kite ade entry baru nie. *gedik-gedik kejap gune kite. finally semalam pergi ke 'Bagan Lalang Beach'. memang dah lame sangat aku idamkan, sebab terliur dengar orang duk cerite macam best sangat je 'Bagan Lalang Beach' tuh. at last, bila dah sampai, okay not bad, best, tapi pantai dia takde air laut sangat. tak macam pantai biasa. tapi disebabkan pergi sane dengan bestfriends, so memang awesome sangat !

kami gerak dari rumah awal sangat, pukul 8 pagi *janjinye, tapi bila dah nak gerak tuh, 3 kali patah balik rumah. semuanya salah aku. haha. mula-mula wallet aku tertinggal, memang takde satu sen pon dalam bag aku so wajib patah balik. second spek mate ayu, ayu nie silau, so kami takut ter-balik malam kan, jadi lagi sekali wajib patah balik, and the third benda paling penting sekali 'stilleto' untuk hadiah birthday ayu. errghh! stress sangat, dah lah nak kena explain pulak kat ayu ape yg tertinggal, memang tak boleh nak bagi taw lah kan. jadi aku pon patah balik, lari-lari balik rumah ambik 'stilleto'. fuh, peluh aku JAH !

finally 8.30am baru lah betul-betul gerak dari cheras. bapak jauh! satu jam setengah baru sampai hengkau tahu. maybe mula tuh kami salah highway, tuh yang terasa jauh tuh, tapi tak sesat. wehuuuu! then masuk nilai,  masuk sepang, nampak dah signboard 'Bagan Lalang Beach', okay time tuh rasa macam nak peluk je signboard tuh. haha. teruja sangat sebab jauh kot, kalau tak jumpa, mau nangis nak patah balik. hehe. Alhamdulillah selamat sampai. wehuuuu sekali lagi!

Pantai selepas Golden Palm Tree :)








Gadis pixie. haha.




Jah berbaju merah sedang bergosip bersama Bedah bertudung biru. haha.


Santai-gosip-ing


Incik driver :)


'stilleto' from us :) 
maaf ayu, lambat bagi present. hikhik.


Sebelum balik cheras, singgah rumah sewa Izan.
Thanks Izan :)


Tudung aku sponsored by Izan. haha


Sampai cheras pukul 7.15 macam tuh. hehe. Alhamdulillah. 
Thank girls for the awesome day. muah !

-----------------------------------------------------------------------------------------

nah tatap muka aku. hahaha.
KBAI.

















No comments: