June 21, 2012

#penjakun

Assalammualaikum readers. Hi to non-muslim. *sambil lambai-lambai tangan.

Huarrgghhh. *menguap macam kerbau betina. ngantuk pulak, padahal baru je nak mula berbicare. ahaks! ayat tak boleh nak skema lagi kan. tapi serious ngantuk walaupun aku dah tido duapulohhempatjam petang tadi. *ok, nampak sangat aku tipu. al-maklom lah tengah cuti, jadi jangan membazirkan waktu yang sedia ade ehh. bukan senang nak dapat masa macam nie, kalau tak cuti, masa aku full dengan study jerr. *nampak sangat tipu, sebab selalu nampak aku online.

#penjakun is here.

Asal cuti aku sekejap sangat haa. bengang betul aku, nak cucuk langit pon tak sempat. patut ke cuti aku dua minggu je? lemak pon tak sempat nak tepu taw kat badan aku. so, nak kerja pon memang tak sempat langsung, jadi aku just duduk kat rumah dengan sedaya upaya topup lemak. haha.

Memang takde mende langsung cuti nie, dengan kakak-kakak and abang aku yang kerjanye. sedih giler tak gi bercuti kemane pon. duapulohhempatjam tolak makan, tolak tidur aku ngadap depan lappy je, online je kerja aku. tweet-tweet sikit. hehe.

Dua tiga hari nie memang aku duk tweet-tweet je kerjanye. tegur orang nie, tegur orang tuh, habis belake aku tegur orang. *nampak tak betape aku bosan. then semalam aku nampak #elfiraloy post video nie.

Aww, cerita baru #elfiraloy dengan #randy kott. Excited kott nak tengok. so sweet walaupun tak tengok lagi yang full punye. nie semua gara-gara penangan #biarmimpisampaikebintang punye hal nie. best gilerr! *untuk remaja je ehh, tak sesuai tigapulohlima keatas. haha. 

Oh, then au pun godek-godek lahh keyboard aku nie tweet si #elfiraloy. takde niat pun nak dia reply tweet aku, saje je tweet kan. tetibe dia reply kott. eh?

Tunggu ehh bulan October nanti :)



See, excited gilaa tunggu dorang punye cerita :)


Dah tengok? betape jakunnye aku kan? haha. dan sebab tuh lahh tajuk entry nie #penjakun. haha. *menggelarkan diri sendiri. tapi aku serious memang suka gilaa #elfiraloy. comelsss sangat ! *puji tanpa sebab ehh.

eh? ade lagi? hehe. #ayam. #juvana.



p/s : memang aku tersengih habis tengok tweet-tweet tuh dengan RT. 
       hehe. THANKS :)
       OKBAI !


No comments: