June 16, 2012

awesome !

Assalamualaikum readers.
And for non-muslim, HI :)

ehem, dah lame lah saye tak membebel kat blog kan. oh maaf lah, saya sangat malas dan sibuk. #hotstuff. *jangan muntah ijau. Alhamdulillah minggu praktikal baru je habis semalam, and now saya dah senang lenang dikampung. #ade yang jealous nie. hehe.

saya bukan takde weekend, tapi weekend pon saya sangat sibuk. banyak sangat event. #bajetretisskejap. haha. tambah pulak takde idea kan, memang takde mood lansung nak update blog nie. saya janji saya akan rajin update entry ye since saya cuti nie. hikhik.

sekitar weekend yang sangat sibuk tapi AWESOME !

--------MS.Hanum wedding--------
2 JUN 12






--------Sunway Pyramid--------
After Ms.Hanum wedding.




--------Snow White & The Hunts--------





--------Sungai Congkak--------


TO-BE-CONTINUE :)
KBAI.












No comments: