November 5, 2011

: Salam Aidiladha. #2011

Assalamualaikum.

Hei. Hei. Korang tengah buat ape tu? Dah bakar lemang? Masak rendang dah? Kuih-muih dah siap? Alhamdulillah, rumah aku semua siap sudah. Mengharapkan korang-korang macam tu jugak. Bersyukur sangat sebab masih lagi bernafas, sempat lagi aku tolong mak aku menyiapkan persiapan Hari Raya Aidiladha tahun nie.  Lagi satu, bersyukur jugak sebab dapat sambut raya tahun nie dengan family. Raya tahun lepas tak dapat sambut dengan family taw tak. Sedih gila. Memang meleleh air mata aku time pagi raya kat KL tahun lepas. *huwargghh, kantoi !

Buat korang-korang yang tak dapat beraya dengan family untuk raya korban nie, jangan sedih-sedih taw. Mungkin ada hikmah tu. Heee. Papepon, dikesempatan nie aku nak ucapkan " Selamat menyambut hari raya Aidiladha ". " Mohon maaf atas segala keterlanjuran kata, keterlanjuran kelakuan jua"

Nah. Nah. Nah.


Special untuk korang :)
Lemang. Rendang kerang. Kuih raya.
Eh-eh, air liur nitik tuhh. Muahaha!

Agar-agar. Tapi tak siap lagi.
Otw. heee !


Bahulu Puan Maimun :)

Kuih Goyang Bontot.
Muahahahaha !

Terliur tak ? Terliur tak ? muahahaha.
Jemput makan yerk ! Menu esok Nasi Tomato-ing !
SALAM AIDILADHA !
OKBAI~




No comments: