November 28, 2011

: Marlia's Wedding

Alhamdulillah.
Today was a wonderful day. 
Macam tak sangka sebab aku jadi pengapit hari nie. 
Muahahahaha. Macam mengarutkan. Aku yang macam nie
jadi pengapit. Haih, pelik aihhhh ! Debar aku ngalahkan
pengantin. Nervous kot 1st time. Hikhikhik. 
I'm speechless =.='

| Wonderful day |
Sis Marlia's and Abang Saiful.


Saat-saat ketika make-up.

Kak Lia after make-up  :)
A bit different. HikHik.

Pengapit ter-over dari pengantin.
Muahahahaha.

Peace from bride <3
Same cantik. Sama hensemmm.

There, that fatty girl was sitting beside the bride. Awwww !

Kak Lia : Abang tolong angkat kain nie jap.
                 Cik saiful : Eh, kotor nie.
*rekaan semate-mate ;p

Yeaaaahhhh, Cik Saiful kita mengeluarkan keris nya sambil berkata : 
Ade sesape berani kacau isteri aku haaa ? Muahahaha.

I LOVE this photo. 
They Look So Suwit <3

Kak Lia : Eh tahan ke kerusi nie? ;p

Sayangg ngange luas sikit ;p

Aaaaaaaaaaa. auuuuuummmm ! muahahaha.

Again, that fatty girl ;p

Again and again. The fatty girl always beside the bride ;p

Again. Fatty girl with her bestfriend.



Awwww, manja gitu. Hikhikhik.

Kak Lia punyer family :)




P/s : Buat Si Pengantin.
       "Selamat Pengantin Baru. Semoga Kekal
        Hingga ke Akhir Hayat. Thank You So Much !

        Buat Bestie aku, LIYANA KHAIRUDDIN.
        "Terima kasih banyak-banyak taw. I had an 
        Awesome Day." Lebiu.

Sambungan LUMUT, Perak.
KBAI ;)















No comments: