October 18, 2011

| rase macam anoying giler je |

A-S-S-A-L-A-M

tak suka.
plies jangan  hantar
ape-ape pesanan
ringkas dekat  aku.
aku tak suka.
aku tak selesa dengan
kau.jangan ingat bila kau
buat macam tuh aku akan
suka kau. minta maaf 
sangat-sangat.
tolong faham.
kalau dah sekali aku
tak reply mesej kau.
maknenye aku  tak suka.
tak kan itu pun susah nak 
faham. kalau kau nak contact
aku. plies layan aku sebagai 
seorang kawan.
jangan layan aku macam kau 
punya admire. ohhh plies lah.
ayat kau buat aku makin tak
suke kau. aku memang tak
layak untuk membenci sesiape.
tapi kau macam memakse aku
untuk membenci kau.
aku tak suke membenci orang.
sebab aku manusia biasa.
aku tak kisah pon kalau 
kau sedang membace entry nie
sebab aku tak tahu nak cakap 
macam  mane dekat kau.
sila faham dengan ape yang 
aku tulis nie, entry nie aku 
khaskan tuk kau.
kalau kau terase 
dengan ape yang aku
tulis nie.
aku minta maaf .
sebab aku terpaksa.
kau yang menjadikan
aku untuk tulis entry macam
nie sebab aku dah terlamapau 
rimas dengan kau.
ANNOYING ! 
aku bukan perempuan 
yang suka dibelai dimanje 
dengan ayat bunga kau.
bagi aku. cinta tak berputik 
dengan kate-kate.
kalau hati dah tak suka
tetap tak suka !



No comments: