September 28, 2011

| tersenyum ke telinga : dress |

yeahh! tersenyum sampai ke telinga. sangat suke. alhamdulillah dapat sudah dress yang aku order online baru-baru nie. hehehehe. pilihan aku memang tepat. takut jugak mule-mule nak order sebab aku kan gemuk, nanti bile dapat takut tak dapat pakai. rugi-rugi. tapi naseb baek muat ! perghhh, lega!

abang pos laju datang rumah pepagi bute. memekak kan telinge aku je. ingat kan sape, naseb baek pos laju. ape lagi bukak mate luas-luas turun jumpe abang pos laju. siap kene marah lagi.

pos laju : asal lambat sangat turun? ingat kan tak nak dah tadi.

aku : errr. sory bang. tengah tido tadi.

pos laju : tidur hape nye dah tengahari nie. (Tapi sambil sengih-sengih)

aku : (tengok langit jap, dalam hati cakap, tengahari hape nyer, pagi lagi kot)
        sory yerk bang. huuuu.


pos laju : sign sini and tulis name. shif malam ke semalam ?

aku : (pening, bile pulak aku keje nie? pun bulehh lahh ) a'ah. keje malam semalam.
        muahahahahahahaha. nie mesti sebab nampak uniform NURSE budak rumah aku.
        naseb baek :)



tak kisah lahh kan pape pon. janji aku dah dapat DRESS tuh. muahahaha. mintak maaf ye abang pos laju :) mai nak tunjuk sket aku beli DRESS macam mane. jangan kutuk or dengki :)

here. baru sampai :)
tak bukak lagi nie !

ce teka. ce teka. mane 1 aku punyer ?
muahaha. mintak penerajang 50 das !

yey! dah bukak :)

SHOPPING HERE : likeigloo.blogspot

THEENDSTORYFROMHER.
OKBAI :)


No comments: