September 21, 2011

FACEBOOK dah baru?

A-S-S-A-L-A-M

hachuuuuummm ! haih, bersin plak. nampak sangat dah berabuk blog aku nie. hehehe. bukan ape, bb aku tak bayar, so tak boleh lah nak on9 kan. muahaha. nie pon aku dapat update blog nie sebab meminjam kawan aku punyer. penat OOoo mengayat kawan aku. (aiceh konon nye)

back to the topic, korang dah on9 FB ke belum hari nie? hurm, FB dah baru sekarang. baek pegi on9 cepat. hekhek! aku rase dah berape kali FB nie bertukar. macam-macam! maklumlah, dunia kita dah semakin moden kan sekarang. ape pon boleh. semua dihujung jari! hahaha.

tapi bila FB dah bertuka wajah baru. macam-macam status aku tengok, boleh dikatakan majoriti warga FB tak suka dengan FB baru tuh. aku pun termasuk jugak lahh. bukan hape, susah lahh FB baru nie. merimaskan! but aku rase, baru-baru nie memang lah, nanti dah lame ok lahh tuhh kan. WELCOME TO NEW FACEBOOK !

nie ha FB yang style baru tuh :


ape motif circle kat gambar aku tuh?
macam tak boleh nak circle kat gambar bawah tuh je kan?
muahahahahaha.


No comments: