August 17, 2011

| today is better than yesterday |


hye peeps! owh. aku rase hari nie sudah oke kot. its better than yesterday. hari nie hati aku tenang dari semalam bile aku bangun tidur tadi. alhamdulillah. thanx GOD! 

pepagi lagi aku dah dengar suara mak aku. tuh yang oke tuh. itu adalah suara paling aku nantikan tiap hari, tiap jam, tiap minit, tiap saat. kalau boleh, setiap masa aku nak dengar suara mak aku. rindu teramat sangat. bila dah duduk jauh-jauh nie, baru aku paham erti rindu.

aku memang tak boleh kalau sehari tak dengar suara mak aku. rase macam semua bende aku buat ak kena. tak kisah lahh aku just dengar seminit je pon, janji dapat dengar. and janji aku taw parents aku sihat kat kampung. 

aku bukan ape. aku belajar dari pengalaman aku sebelum nie. aku tak nak benda-benda yang macam aku pernah alami jadi lagi kat aku. aku tak nak menyesal untuk keberapa kali dah =.= tapi, seriously, aku rindu sangat-sangat kat parents aku sekarang. nak balik, but next week exam. hurm, redha.

mak, abah, doa kan wanie. semoga mudah untuk menghadapi segala ujian dari ALLAH. aminnnn! i'm nothing without them !



OKBAI :)






No comments: