August 16, 2011

:: minggu EXAM ::

hoi. hoi. yey! hari nie hari bercakap sedunia. wee! aku rase-rase nak bercakap banyak-banyak. tapi hanya mampu meluahkan secara menulis di keyboard cabuk nie =.='  hari nie juge hari sangat malang untuk aku seperti mane yang aku cerite kat entry bawah tadi. *kalau ade bace paham, kalau tak bace tak paham. muahahaha. damn punye budak!


aku bercakap-cakap sambil jari-jemari menekan-nekan laju. ewah, konon pro lah niey enn. ATTENTION girl ! next week ialah EXAM MID SEM ! ape yang aku buat dekat blog nie pon hentah lerr. tak reti bahase nak ngadap buku. kalau bijak macam (errrr, tak taw nak sebut sape sebab ramai sangat orang bijak pandai sekarang nie) takpe gak arr. heee. bukan tak nak bace buku, tapi tengah takde mood nie, aku menekan-nekan nie pon supaye mood aku datang untuk bace buku. buku yerk bukan MUKA BUKU ! hahahaha.


aku nie sangat pemalas. baru sedar rase nyer. eh, eh, tak. dah lame dah sedar, tapi buat-buat tak sedar. hurm, untunglahh kalau malas macam aku, semua benda tak jadi. muahahaha. kadang-kadang aku terfikir, nape kite perlu EXAM ? nape tak terus keje je. oke kite still belajar tapi tak perlu EXAM. hoke what? tak payah susah-susah nak perah otak. hahahah! ( kalau semua orang fikir macam aku, hancus lahh jawab nye. lepas tuh semua otak manusia jadi lembap) bagi aku lahh enn, budak zaman sekarang nie belajar bukan untuk selame nyer. tapi untuk EXAM jer. 


time EXAM, muntah kan semua ilmu atas kertas. lepas EXAM, tanye balik soalan same komfem memongfem tak dapat jawab. kan, nampak sangat STUDY FOR EXAM ! nie lahh punca nye pekerja tak bertauliah ! cube kalau korang buat kajian, komfem 99.99999999% jawapan nye YA ! STUDY FOR EXAM BUT NOT FOR KNOWLEDGE UNTIL DIE ! muahahahahahaha. aku tergolong sekali ? errrrrr. speechlesss =.='




OKBAI !



No comments: