July 22, 2011

| terpaksa |

| A.S.S.A.L.A.M |

HYE reader. HYE blogger. wahh. giler lame aku tak menekan-nekan jari aku kat keyboard lappy nie. but,kat blog je lahh. kt FB, keyboard aku nie salu je ditekan-tekan. haha. ALHAMDULILLAH, akhirnye aku masuk juge ke sem-3. terase sket bernafas. heee. nway, sem nie memang menyesat kan. mengusut kan fikiran aku yg sememang nye dah kusut. perghh. mencabar kot sem nie. bawak banyak-banyak kesabaran kepada diri aku. subjek memang tough giler tuk sem nie. aku harap aku dapat lalui sem nie macam mane dah aku lalui sem-sem yg lepas. aminnn.

last week. 17 Julai. umor aku dah cukop 19 tahun. ALHAMDULILLAH, aku masih bernafas diatas muke bumi ALLAH. terima kaseh mak ayah sebab dah membesar kan aku. memang "besar giler" aku sekarang. hahaha. (abaikan ayat yg tunggang terbalik) thanx kat kawan-kawan aku dgn HENCIK PANDA for giving me a cute litle present :) i loike! but, time bday aku ade stori sedih sangat. sampai nanges-nanges aku dibuat nye. muahahaha. keep it in my heart only!

today 22 Julai. finally i'm coming home. dah lame aku tak balik. really miss my family. especially mak ngan abah! ahhh. lame gile tak jumpe. nak peluk cium. tidur bawah ketiak mak and dot dot dot. muahahaha. btw, esok abang aku ade buat kenduri sket. dah lame tak makan kenduri. tak sabar nak menggemuk kan badan esok :)

gemuk ker ? hahaha

"asal gemuk sangat nie sekarang"
-HENCIK PANDA-



THE END :)