June 15, 2011

Terubat Jua akhirnyer :))

A.S.S.A.L.A.M

semalam kan aku pegi sekolah menengah aku dulu. nak ambil sijil SPM,bukan saje2 datang yerk. heee. alangkah terubat nyer rindu aku kat sekolah tuh dan cikgu-cikgu. chewah, puitis habes ahh ayat aku. tapi seriously aku memang rindu gilerrr kat sekolah tuhh. erm tak banyak perubahan pon yg aku nampak. just sekolah tuh sekarang dah ade FORM 6, cikgu pon aku tengok ramai muke baru-baru. memang tak kenal lahh kan. heee. tapi memang puas sangat sebab dapat jumpe bekas guru kelas aku time form5, seronok. she's nice :) i loiikkkkeeee! heeee. tapi,aku tak sempat nak jumpe dengan teacher BI aku. sedih betol lahh. yang paling tak tahan, ade cikgu math tuh tertukar antare aku dengan kawan aku, dari dulu sampai sekarang. tak sangke cikgu tuh kenal lagi, hahaha. (maybe sebab aku nie muke pusing satu sekolah kot). yang paling aku tak suke. ckigu sume tegur aku cakap "WANIE, berisi nyer kamu!" (muke memang sangat ketat bile dengar macam tuh, tapi terime sebab dah hakikat!) hahahahaha. that all !


========================================================================

percubaan mengecil kan diri :D
(adek angkat)

gambar terpakse ambik separuh supaye 
tersembunyi kegemukan :)

tengok, bukan berisi, tapi aku nie gemOk. 
*senior yg peramah.
upppppsssss.



p/s : miss SMKAK :)


No comments: