June 2, 2011

JENNIFER LOPEZ vs THE BLACK EYE PEAS

A.S.S.A.L.A.M

bapak serabut kepale hotak aku petang niey.
dah lahh penat. serious tak tipu. hari nie aku rase macam bekerja
 sebagai seorang kuli batak je. tapi, takde lahh batak sangat pon.
setakat keliling hospital tanpa berbuat hape-hape kan. 
(oke aku memang pemalas) hahahaha.
balik rumah dah lah penat. pastu air plak wat hal.
habes uniform aku berkarat. kene berus gune tangan.
memang rase nak ngamuk jer. mintak maaf kepade sesiape yg 
terkena tempias ngamuk aku. mood aku memang serabut.
dengan ade orang yang tak paham bahase nyer.
boleh buat aku marah plak. naseb abek aku tak tacing.
*untung lahh ko.
hurm, tapi aku memang tak nak tido petang nie supaya aku
boleh hilang kan keserabutan yg ade niey. bukak u-tube dan
cari lagu yg aku rase aku boleh menari-nari. hahaha.
(ape nak jadi tah, patut amik lahh wudhuk ke)
*perkare 1st yg aku buat lahh
hehe. hoke now lets joget-joget. (gurau jer) hehe.
zaaassssssssssssssss! layan!




light up the night-BEP




on the floor-JENNIFER LOPEZ feat PITBULL





4 comments:

kambeng.karbonat said...

boleh komen x ni?t kena hentam lak. :P

cik waniey hazwaniey said...

hahaha. mesti boleh lahhh. kalau tak boleh, baek buat private jer. hahaha

kambeng.karbonat said...

takot nnt kena tempias. :P

cik waniey hazwaniey said...

hahaha. hamboi-hamboi.
nie perli nie. nie perli nie. HAHAHAHA.