April 22, 2011

kebenaran atau kepalsuan ?

AS SALAM. 
haish. ade hot stori meyh. tade lah hot sngat. aku dgr lame dah stori nie. tp diam je lah. tak berkesempatan nak berblogger enn. huhu. ehh korang, betol ke ASHRAF MUSLIM dah nak bertunang? kahwen? hadoii. sedey betol lahh jejake hensem nie dah de yg punyer rupe nyer. sob. sob. sob. melopas aku. hahaha (konon nyer kalau tade yg punye, dye akn pndang ko laa waniey? jgn mmpi hoke?) hahaha.


ish. nape dah nak bertunang hencik ASHRAF MUSLIM. (cbok je aku enn) heee. nway, aku tumpang hepy sebb dye dah jumpe teman hidup yg sesuai dengan dye. aku tengok gurl tuh macam baek jer. sesuai lah dengan perwatakan hencik ASHRAF MUSLIM enn. hee.





hencik ASHRAF MUSLIM kite :)

dengar cerite bakal tunang dye someone in medical rite? haiya, sangat beruntung meyh. tup-tup dapat doc plak enn. hee. ohh kalau macam tuh, naty aku nak kje dengan bakal tunang dye lahh. untung-untung dapat jumpe hencik ASHRAF MUSLIM naty. hahaha. (gatal enn). dule SMS yg ke bulan pon dengan doc jugk, hish, sume nyer nak doc jer. nurse tak nk ker ?hahaha. (tade jodoh enn). huwa. huwa. huwa.

 tengok-tengok. nie lahh orang nyer.
manis enn? hee.

" Noor Dayana. Berusia 24 tahun dan kini sedang menuntut di final year Medic Student di Malacca/Mannipal University. Dan Noor Dayana merupakan anak kepada Haji Lokman, yang merupakan tuan punya pusat perubatan Syifa Al Hidayah."

sangat jeles doe! bertuah betol dorang enn. tapi cerie nie belum disah kan lagi. baru je khabar angin. (tapi macam betol je enn) tah laa, tataw nk cakap cane. sebab rakyat Malaysia nie suke bergosip. hehehe. aku termasok ke haa? haha.


p/s: same-same lah kite mendoa kan kebahagian dorang kalau stori betol.
        bye-bye hencik hensem :)


credit to nara

No comments: