June 16, 2011

NORA ELENA-episod akhir!

A.S.S.A.L.A.M



 helo! ha! aku nak pesan sket kat peminat-peminat setia NORA ELENA.
alaaa, drama setiap petang kat TV3 tuhh. tipu lahh kalo tak tengok kan.
aku taw mesti ramai yg tengok. especially gegurl lahh kan.
kepada peminat-peminat setia NORA ELENA.

saksikan yerk drama last petang niey.

tisu mesti ade di tepi time tengok.
(mane taw air mate TERkeluar kan)

bukak mate anda luas-luas,
tengok SETH tuk kali terakhir :)


==================================================
aku suruh sedia kan tisu, kalau tak cukup kain ambik kain buruk jer. heee.
nak taw sebb ape? orang ramai buat conclusion sendiri kate NORA tuh mati ending naty.
hadoi, tah lahh aku pon tak taw. tapi aku rase tak. heeee.
mane boleh heroin mati. tapi kalau NORA mati. aku sesuai rase nak ganti 
tempat dye. muahahahahaha!
sile tunjuk muke meluat anda banyak-banyak :) hahahaha.
hoke-hoke. jangan lupe taw korang?
tapi kalau sesape yg tak sesempat mane nak tengok,
malam nanti boleh download kat cniey hoke.

2 comments:

Cik Aish said...

kalau nora mati, mmg kompem pasni taknak layan drama melayu lg! sbb tak suka ending camtu.huhuhu

cik waniey hazwaniey said...

hahaha.
tah lahh. wanie rase nOra tak mati. hahaha
cite melyu lahh kate kan.